- شرایط گارانتی :
مواردی که شامل ابطال گارانتی می گردد:
- نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه تغییر درشکل ظاهری دستگاه (بازشدن پلمپ تجهیزات ,پاک شدن و یا مخدوش شدن شماره سریال)
- خرابی در اثر استفاده از امکانات جانبی تائید نشده از سوی شرکت سازنده و شرکت گارانتی کننده دستگاه
- اقدام به سرویس، تعمیر یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز
- افتادن، ضربه و هرگونه تماس با مایعات ورطوبت خوردگی دستگاه
- خرابی در اثرعدم رعایت هر یک از دستورالعملهای مندرج در دفترچه راهنما
- مشکلات ناشی از نوسانات برق
- مشکلات ناشی از برخورد صاعقه
- تبصره: گارانتی تنها شامل محصولات بوده و ملحقات از قبیل باتری و اداپتور و POE و غیره شامل گارانتی نمیباشد.
نکات مهم:
- مطابق با قانون حقوق مصرفکننده، 24 ساعت پس از تحویل دستگاه، مشتری حق دارد تا دستگاه را تست و بازبینی نماید. لذا درخواست داریم که قابل استفاده بودن و عملکرد صحیح دستگاه را بررسی نموده. و در صورت بروز مشکل. طی این زمان. به شرکت اطلاع داده شود.
- انقضا تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی و پایان خدمات پس از فروش می باشد.
- کارت یا برچسب گارانتی فقط یکبار برای هر محصول صادر می شود، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید، خدمات پس از فروش بدون کارت یا برچسب گارانتی امکان پذیر نیست.
- برای ارسال محصول از شهرستان هایی که فاقد نمایندگی است، از پست پیشتاز استفاده کنید. در هنگام ارسال ایراد کالا جداگانه یاداشت. و با ایمن سازی کامل. تحویل پست داده شود.
- شرکت فرادید البرز شبکه. مسئولیتی در برابر بسته بندی. مشتری و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد.
- سرقت یا گم شدن دستگاه جزو خدمات پس از فروش نمی باشد.
مراحل انجام کار
- اعلام خرابی دستگاه معیوب توسط مالک دستگاه :
مشتری گرامی، ابتدا شرایط فوق را به دقت مطالعه نموده و سپس جهت رفع عیب دستگاه خود به شرکت فرادید البرز شبکه مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 02691312100 در تماس باشید.
شرکت فرادید البرز شبکه محصولات خود را به مدت 18 ماه بابت هر گونه خرابی قطعه و اجرت گارانتی می نماید.
چنانچه قصد خرید محصولات با گارانتی شرکت فرادید البرز شبکه را دارید. نکات درج شده. در این صفحه. را با دقت مطالعه کنید.
مشکل توسط تکنسین شرکت فرادید البرز شبکه بررسی و کالا در قبال رسیدکاغذی از مشتری دریافت می شود.
با توجه. به شرایط درج شده. در این صفحه، اگر گارانتی کالا معتبر باشد. کالا برای تشخیص، تعمیر یا تعویض به کارشناس ارسال می شود.
مطابق با تشخیص کارشناس، کالا تعمیر، تعویض و یا مرجوع می شود.
- این پروسه برای محصولات میکروتیک حدود 5 تا 10 روز کاری می باشد.