شرایط و نحوه ارسال کالا در مجموعه فرادید البرز شبکه

ما اطمینان خاطر داریم که شما حساسیت خاصی برای نحوه ارسال و شرایط تحویل کالای خود دارید. لذا این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می‌کنیم. مجموعه فرادید البرز شبکه تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را برای شما تضمین می‌کند.

نحوه ارسال کالا از فروشگاه اینترنتی فرادید البرز شبکه (تصویربان) در روزهای عادی به روشهای متنوعی صورت می‌پذیرد. هزینه ارسال کالا به عهده مشتری می‌باشد. (در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان و روش ارسال متفاوت است. امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد. هماهنگی های لازم در شرایط خاص از طرف انبار توزیع فرادید البرز صورت می‌پذیرد.)

 

محدوده استان تهران و البرز:

 

  1. پیک:ارسال کالا در محدوده شهر توسط پیک و تعرفه آن طبق نرخ رسمی و بعهده مشتری است.

ما همواره تلاش می‌کنیم که شما در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید. تیم خدمات مشتریان فرادید البرز شبکه، قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال، با شما تماس خواهند گرفت. همچنین چنان چه قصد دارید سفارش خود را در بازه زمانی معینی دریافت کنید. می‌‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن در  قسمت توضیحات در مرحله اطلاعات سفارش، اعلام کنید. فرادید البرز شبکه همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد.

 

       2. پست:

ارسال، بسته به انتخاب مشتری از طریق پست سفارشی و پیشتاز صورت می‌پذیرد. در مورد شرکت پست، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر 2 تا 4 روز کاری طول خواهد کشید تا کالا به دست شما برسد. تیم پشتیبانی ما هر روز قبل از ساعت 13 عصر مرسولات را به پست تحویل خواهند داد. تیم خدمات مشتریان فرادید البرز شبکه کد رهگیری کالا را از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال خواهند کرد. شما می‌توانید از طریق آدرس          https://tracking.post.ir/   با وارد کردن کد رهگیری در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری نمایید.

  • در صورتیکه کالای شما حجیم باشد یا شرایط بیمه ای پست،  پوشش دهنده ریسک مرسوله شما نباشد، بسته شما از طریق شرکت های دیگر طرف قرارداد فر ادید البرز شبکه  ارسال خواهد شد. متاسفانه اکثر این شرکت ها امکان رهگیری مرسوله به صورت منظم و به روز را ندارند. به هرحال، با استفاده از قبض و رسید تحویل کالا از شرکت مذبور تیم خدمات مشتریان راهکار کنترل وضعیت مرسوله را به اطلاع شما خواهند رساند.

 

محدوده خارج از استان تهران و البرز:

  • پست

ارسال سفارش هایی که خارج از محدوده تهران و کرج می‌‌باشد از طریق پست اکسپرس و پست پیشتاز صورت می‌پذیرد. زمان تحویل سفارش مشتریان از طریق پست بسته به محدوده جغرافیایی و انتخاب نوع پست تقریبا 24 – 72 ساعت زمان می برد.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس سامانه رهگیری محصولات پستی پیگیری کنید.

 

 

  • تیپاکس

شرکت خصوصی تیپاکس به منظور ارسال برای مراکز استان و شهرهایی که دارای دفاتر تیپاکس هستند، می‌باشد.

سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند. در منزل تحویل داده می‌‌شوند. و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌‌کند.

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد. می‌‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند. یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس. پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است.

سرویس‌دهی تیپاکس در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، معمولاً در 48 تا 72 ساعت انجام می‌شود.

 

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس تیپاکس هستید، می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری مرسوله در سایت سامانه رهگیری محصولات تیپاکس پیگیری نمایید.

 

 

  • باربری

در صورتیکه سفارش کالا به گونه ای باشد که دارای حجم زیاد و وزن سنگینی باشد تحویل از طریق باربری های مجاز صورت می‌پذیرد. تحویل سفارش به مشتری بستگی به محدوده جغرافیایی دارد. ممکن است 24 – 48 – 72 ساعت زمان ببرد.

 

 

پایانه مسافربری

دستگاه هایی که از طریق ترمینال ارسال می شود. توسط اتوبوس های ترمینال حمل شده و تحویل آن بستگی به زمان حرکت دارد.

( لازم بذکر است سفارشاتی که از این طریق ارسال می شوند شامل بیمه نمی شوند.)